Major shopping spree!

Drog ner till strippen i ett jätteskönt väder. Sweet!
Lite turistande men även en del shopping. Som tyvärr slutade i en disaster...














M&M hade fyra våningar. Fyra!! Jag var bara på första & andra.




Forever 21! Troligtvis den största affären jag någonsin varit inne i. Om vi då tar bort Department stores så som Walmart och Target. Eller ja, det är frågan om. Forever 21 i Fashion Show mall var major B-I-G.

Woho! Gissa min lycka då jag fick, för första gången här i USA, känna på lite svensk-feeling.

MAJOR SHIT!!! Skulle betala inne på HM och vad händer? Mitt bankkort går sönder!!! Precis som min värdpappas vuxne son sa; Your credit card was trying to tell you something...
Vad sjutton gör jag nu!?


Nu tröstar jag mig själv, efter mitt broken credit card, med min nya supersköna Hard Rock cafe-tröja och lite M&M's. + American Idol!

Kommentarer
Postat av: sanna hermansson

Ser att du ÄNTLIGEN har hittat Victoria´s seacret! :D Dock i USA... ;)

2011-01-21 @ 10:40:03
Postat av: Linn Carita

Jösses, du får mig att längta tillbaka till min Au pair tid i USA. Hoppas du trivs bra hos familjen och får vara med om mycket roliga saker =)

2011-01-23 @ 09:17:31
URL: http://linncarita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0