Ledig

Idag är min lediga dag och det händer inte så mycket.

Tränade i morse och min kropp fick en liten chockreaktion efter det, med andra ord har hostan och snuvan satt sina spår... Men jag mår bättre nu!
Nu är min röst för valet färdig åtminstone, det enda som krävs är för mig att posta den, vilket jag tänker göra på tisdag (imorgon är det ju helgdag här i USA). Kan åka och lägga den på lådan nu, men jag vill gärna prata med någon in the post office to make sure att den kommer hela vägen till Sverige, gärna i tid också :P

Just nu längtar jag efter att umgås med någon i min egen ålder. Hade lite kontakt med några au pairer här i närheten i början av veckan, som sa att vi kunde träffas och ta en kaffe (haha I know, jag och kaffe), men dem har inte hört av sig något mer, vilket är lite synd. Menmen, det kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0