Blandat

Nathalie; medan jag läste texten kunde jag svagt höra dig sjunga om Gullefjun, det var mycket vackert! Du är duktig du!

Idag böt mitt hostkid örhängen för första gången, efter att ha fått tagit ur sina läkeörhängen. Oh så nervös och scared hon var. Tog evigheter. Det slutade med att jag fick hjälpa henne. Men inget blod och inga tårar. Och till slut klarade hon till och med av att ta ur ett utav örhängena själv. Yäääy!

Ikväll vart det faktiskt lite Grey's. Eller lite och lite. Ett helt avsnitt. Man bara måste älska konversationen:
My wife is sleeping in your bed!
Yeah, I know.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite, sedan blir det natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0