The movies

Så det vart bio ikväll tillsammans med Sofia & Carla. Vi såg Easy A, bättre än förväntat.



En medium dricka var huuuge och jag hade kvar när jag kom ut därifrån. En tredjedel av popcornen var kvar i påsen när den slängdes.

Det var nice i salongen att få välja vilken plats du än ville. Mina converse är fina där i mörkret.


Sjukt gott vitlöksbröd @ Ruby's Tuesday.

Dinner!

Det var riktigt god mat och jag hade gillat stället ännu bättre om det inte varit så att först så mixade dem upp min och Carlas kyckling, sedan kom servitören med vår nota innan vi hade ätit färdigt utan att vi ens bett om den. Sedan kom han aldrig tillbaka med notan heller utan vi fick be att få tillbaka den med alla våra pengar... Dessutom tappade jag en massa coins på golvet så det var hans lilla tip, om han nu hittar den ;)

Är riktigt trött och har ont i magen, är alldeles uppblåst efter all den mat som dagen medfört.
Nu ska det här göras redo för sänggående. Imorgon är det Fair (aka marknad) som står på schemat och sedan middag hos LCC'n. Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0