Inhandlat

Just nu har jag på mig en av mina nyinköpta American Eagle tröjor och jösses vad skön den är! Mysmysmys. Är även väldigt nöjd med en klänning/topp som jag köpte också. Hoppas på en fin sommarkväll så man kan ta på på sig den.

Jag köpte även en korsordsbok (nu blir jag banne mig inte uttråkad på någon flygplansresa eller flygplats åtminstone) och det inhandlades även en kalender. Får gå tillbaka med kalendern jag köpte nere på stan i torsdags. Samma innehåll, men 100kr i prisskillnad.

Finfint sailor-tema på mina strumpor.My date!No boredom around here

Kommentarer
Postat av: Trees

Fy vad kul:D hoppas hela resan når upp till dina förväntningar:)

2010-08-01 @ 05:06:23
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Johan Bergvall

Hej Madde. Var köper man American Eagle i Sverige? Älskar AE men har inte hittat någon butik här :/

2010-08-01 @ 20:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0