Högskolan

Som plan B, om min USA-plan inte går i verket, så hade jag ansökt till högskolan. Egentligen är jag varken intresserad eller insatt, då jag har ingen aning om vad jag vill göra. Varför ska man då plugga?

Nåväl, jag blev åtminstone antagen till mitt förstahandsval och det var väl bra, eller nåt? Det gör mig dock nervös, jag hajar inte riktigt hur man går till väga med CSN, bostad, registrering och allt vad det heter. Därför skjuter vi upp på det hela ett år tycker jag, haha.
För övrigt kom mina stipendiepengar idag, från stipendiumet som jag fick på studenten. Det är något att hurra för!

Det blev nyligen ett nattdopp på Björnön och nu ska jag sätta mig och slappa med min bästa vän för stunden: Fläkten!
Tomorrow tänkte jag väl koka ihop ett inlägg om min au pair ansökan. Det blir lá grejer!

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0