Thoughts

Det är inte långt kvar nu. Känns rätt sjukt, fast ändå rätt obeskrivligt. Mitt huvud består enbart av USA-tankar nu för tiden. Har nog väldigt svårt att inse att jag faktiskt ska åka. Undra när jag kommer inse det?

Fast det känns grymt bra! Samtidigt blir jag lite nervös då jag jämför mig själv med alla andra blivande au pairer och tankar som resulterar i: Oj, skulle jag också ha gjort det där, kommer jag att hinna osv. Men på sätt och vis är jag inte nervös eller orolig, det känns som jag tar sakerna när det kommer ungefär.

Ändå har jag några orosmoln i magen:
# Tänk om det är något fel med min visumansökan?
# Jag ska till ambassaden onsdagen den 18: augusti och jag lämnar Sverige måndagen den 23:e augusti. Tänk om jag inte hinner få mitt visum till dess? (Amerikanska ambassaden postar ens pass med visum i, efter besöket man gjort där).
# Tänk om det blir något problem med min medicin så dem vägrar mig in i landet?

Men nej, nu ska jag inte bekymra mig om sånt - jag ska ju för fan till USA!


Kommentarer
Postat av: Olaailin

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2010-12-29 @ 08:54:49
URL: http://olaailin.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0