Packningsförberedelser

Jag har än inte skrivit någon packningslista som det egentligen var meningen att jag skulle knåpa ihop idag. Hoppsan, hehe... ;O

Men jag började i alla fall gå igenom min garderob för att se vad jag vill ha med mig till USA. Och det ledde till att jag tog kort på alla kläder som jag tänkt ta med mig.
Smart? Kanske det. Nu har jag ju alla klädesplagg jag vill packa med mig på datorn dvs. en visuell packningslista!



Nu vet jag precis vilka klädesplagg jag ska rota fram ur garderoben utan att det står dumt beskrivet på en lapp ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Verkar vara en smart idé :)

2010-08-16 @ 06:47:24
URL: http://emptypages.blogg.se/
Postat av: sofie

denna där har jag valt ut åt dig :)

2010-08-16 @ 20:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0