Hääär!

Ögonen går i kors på mig just nu. Ska byta om, gå på toa och sedan slänga mig ner i sängen som kommer vara min för det kommande året. Hoho!

Det var bara jag & Stina på flygplatsen idag. Lisa var förvisso på samma flygplats men åkte med ett annat flygbolag; vilket innebar att hon befann sig i en helt annan byggnad. På La Guardia (FYI: flygplatsen) gick jag på toa fyra(!!) gånger. Jag var kissnödig.
Sedan när jag väl skulle flyga så satt jag vid min gate men blev sedan kallad till en annan gate (satt där och var orolig när dem inte öppnade gaten som stod på min biljett). Flygplanet var superlitet och det var hur mycket flygtrafik som helst så vi köade i säkert en halvtimme då 21 andra plan skulle lyfta före oss.
Men nu är jag äntligen här! Hos min hostfamily! Nice :)

Har fortfarande lock för mitt högra öra efter flyget, hoppas att det försvinner snart. Lite drygt att vara halvdöv.

När jag har mer ork och tid kommer ett megainlägg om allt som skett och hänt!

Kommentarer
Postat av: Matilda Pettersson

åh vad roligt madde!:D jag längtar efter ditt megainälgg, haha:)

2010-08-28 @ 06:58:11
Postat av: Anna

Vad coolt att du har kommit fram till familjen som du ska bo hos! Jag ska följa din blogg, jag gillar den!

Jag hoppas att du får det riktigt trevligt borta i Usa! ^^

2010-08-28 @ 09:26:00
URL: http://ingridanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0