Right on!

Mitt hostkid är väldigt kinkig med mat och äter i princip två sorters maträtter. Och ibland sätter hon sig även emot dem två. Ett himla liv, massa skrik, massa spring och en längre evighet + massa tålamod.

Nu som snack fick jag henne att äta en helt ny yoghurt. Värdbarnet hade då inte valt den själv om denne fick bestämma men - no fit, no screaming.
Right on!


Och rubriken involverar då inte de svenska herrarnas prestation idag mot Argentina. Långt ifrån. Var så arg när jag kollade på matchen att jag bara ville åka dit, gå ner till bänken och skrika på gubbjävlarna.

Nya tag.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Right on spot att handbollarna var right off igår. Jag skrek på dom så det hördes nog - kanske inte ända till Göteborg - men väl till Arboga skulle jag tro. Underskattades Argentina? Eller hade de bara en dålig dag på jobbet?

2011-01-19 @ 07:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0