Genomgång

I onsdags vart det show @ Fitzgeralds. Sitter just nu med gratis t-shirten man fick med, på. Marriage can be Murder hette showen i alla fall. Middag ingick och det var verkligen superkul!





Spongebob började tjafsa med min hostdad.

Seriöst. Har man en Svampbob:en dräkt börjar man inte bråka med någon. Någonsin!


Sedan bar det av till NY-NY...

... Och där gick det finfint!


Nyår firades hemma hos några kompisar till mina värdpäron. Det var trevligt.



Fyrverkerier vid midnatt även här. Sabla bra bilder på't också!


Och han vart min nya bästis för kvällen. Supermysig! Men fråga mig inte vad han hette för det var nog ett utav de konstigaste och längsta namnen jag någonsin hört. Jobbigt att kalla på den hunden!


Och i lördags beställde jag en Ipod Nano till mig. Jippie! Längtar supermycket tills jag får den.


Igår skjutsade vi min värdmammas stepson till flygplatsen och sedan hämtade jag mitt hostkid senare på kvällen efter en vecka hos sin mamma.

Idag när jag vaknade så såg det ut så här i öknen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0