Ta i trä

Dagen är väl inte så mycket att berätta om. Jag har jobbat. Under dagen då jag inte jobbade låg jag i soffan och tittade på film. Hade så himla svårt att somna i natt och då hade jag även ont i huvudet och mitt öra. Vill inte ha någon himla öroninflammation och skit, det klarar jag mig bra utan. Så peppar peppar att huvudvärken inte var så allvarlig och nu är borta.

Ikväll vart det middag på Chick-fil-A. Blev riktigt suprised över kycklingburgaren jag fick - salladen var superfräsch (precis som man ser Donkens sallad på hamburgarna i reklamen: grön, stor, fräsch och krispig!).

Nu ikväll blir det väl inte så mycket mer än TV-tittande. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0