The Gym

Träningsvärk i armarna idag serru´.

Gymmet var hur skönt och fräscht som helst, Go YMCA!
Dessutom är det så härligt med amerikaner, dem bara kommer fram och börjar prata. En gammal gubbe kom fram till mig och frågade var jag var ifrån då han hört mig och Sofia prata tidigare. Han trodde det var ryska! Sedan var han så fascinerad över att jag kunde prata så bra engelska och undrade hur jag hade lärt mig det. Han gav mig en komplimang och sa att jag inte alls hade någon accent :) Och givetvis körde gubben en Volvo, tummen upp till honom!
Sedan försvann jag och Sofia vidare in till ett rum enbart avsett för tjejer och då kom det senare in en tjej i vår ålder som också kom fram för att prata. Kulkul!
Och dessutom fick jag sätta på mig mina älskade handbollsskor igår. *glad dans*



Nu får ju ni läsare bli lite bättre på att kommentera vissa av er, det är otroligt kul att få kommentarer! Sen finns ju även det här. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0