Seg dag

Försöker bli frisk. Därför har dagen i stort sett spenderats i sängen i vaket och ovaket tillstånd. Man kan ju ha det roligare än så.

Och för att liva upp stämningen tänkte jag visa något ni inte fått se förut. Ojojoj, spännande eller hur?
När jag blev upphämtad efter Grand Canyon trippen såg jag ut som världens hillbilly som inte sett en dusch på hela helgen. Men det bar inte av hemåt mot en dusch och en säng utan istället blev det till att besöka mer berg; Red Rock.



Och därefter begav vi oss in mot stan. Där jag fick se the light show.






Kommentarer
Postat av: Mamma

Imponerande! Vad du får se mycket!!

Jag är inte ett dugg avundsjuk, för... för... för... hrm...för jag hittade fläskfilé på ICA Maxi för 69 kronor kilot. Bara en sån sak!

2010-11-25 @ 23:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0