Mamma - surprise!

Köpte en tidning idag. Trodde dock inte att den enbart skulle handla om Taylor Swift. Jag är sådär måttligt intresserad av henne. Intresserad av en affisch med TS autograf, någon?


Och för att knyta samman med rubriken. Idag inhandlades även vadå... Jo håll i dig nu mamma; revaxör. Men här i USA heter det något så fint som Debrox.
And to fill the rest of you in; redan innan jag kom till USA hade jag problem med öronen mina och hörseln. Nu ska vi banne mig rena gångarna, ÄLG! Haha.

Kommentarer
Postat av: Johan Bergvall

Du får la ta ut bullarna ur öronen! thihi

2010-11-22 @ 20:56:31
Postat av: Mamma

VEM är Taylor Swift? Nu börjar jag bli gammal eller... hahaha... Fast gammal vet bäst - så det är glädjande att höra att det bara tagit 3 månader för dig att komma till insikt...eller vad det nu heter när det gäller hörseln...

2010-11-22 @ 23:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0