Sjukaste Ever!!

Jag har just upplevt världens candid camera-moment!

Sitter på ett fullsatt Outback med mitt hostkid. Vi är redo att gå, har just betalat notan och hon har börjat bli väldigt otålig. Vad händer då!? Jo, under bordet fastnar min sko i hennes och vägrar lossna! Fick slutligen ge upp fighten under bordet med att få loss hennes sko från min och mitt hostkid får lov att ta av sig skon. Sen sitter jag där och fightas med att få loss hennes sko från min vilket resulterar i att jag nu har en liten metallbit från hennes sko, kvar - fast, i mitt skosnöre. Det hela tog säkert minst 5 minuter!

Och när vi väl gick därifrån tittade och log kvinnan från bordet mitt emot, väldigt konstigt på mig.

Höhö.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahaha! Påminner om den ukrainske uppfinnaren som var med på "Dragon's Den" och ville ha pengar för att lansera sina dansskor. Som satt ihop :) BBC har utsett skorna till det sjukaste förslaget genom tiderna....

2010-12-15 @ 09:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0