Nano

Har tittat på en ipod Nano länge nu och drog tummen ur för att införskaffa mig en. I bilen vart jag väldigt osäker på vilken färg jag skulle välja, sedan siktade jag in mig på en lila! Har varit till Target, Radioshack och Best Buy. Det enda dem har är någon tråkig silver-ipod jag inte alls vill ha.
Blev ytterst besviken och butter. Dessutom är vädret hemskt och trafiken galen. Märks lätt att det börjar närma sig juletid.

Sen gluttade jag på Apple's hemsida och då visar det sig att dem inte ens har en lila Nano. What!? Frågade ju till och med i affärerna efter en lila och om det ens existerade en sådan. Kan amerikanare inte skilja på lila och rosa?
Istället hittade jag dock en jättesnygg röd jag så gäääärna vill klicka hem. Med gravering!

Tröstade mitt misslyckande icke-införskaffande av en ipod med ett par pyjamasbyxor och sovshorts. Och den här:

52 oz = 1,538 liter. !!!!!!!!!!!!!
Blir man nog bra kissnödig av. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0