Da Header

I know I know, den säger North Carolina. Lugn ba' lugn människor. Det ska ändras. I sinom tid.
När jag väl får tummen ur och kan koka ihop en liten presentation av mig själv och bloggen så ska systeryster klippa och klistra så en förhoppningsvis en ursnygg och supernajs ny header kommer dyka upp, med korrekt fakta - Las Vegas.

Händer inte så mycket för stunden. Farfar fyller år idag! 80, det innebär ett supergrattis! Jag stressade mig svettig i morse för att hinna in på skype. Och en massa handbollssnack. Åh, det gjorde mig lycklig i hjärtat.
Sen på vlt's hemsida har jag suttit och tittat på idrottsgalan. Givet vann Irstas flickor 95 kategorin Årets järnet. För övrigt ett väldigt skumt namn på en kategori. Låter inte helt grammatiskt korrekt, eller!?

Ska snart susa iväg mot skolan för att hämta barn. Gillar min bil, the avalanche. Inte en riktigt farmor-anka bil men snarlik ;)

Enough med de interna skämten. Idag inhandlades även den sista julklappen som ska shippas iväg till Sverige. Måste nu bara fixa en kartong att placera allting i. Kommer bli ett helvete @ the post office, I can tell.

Shing!

Kommentarer
Postat av: sanna hermansson

Nej för det finns inget som slår en äkta farmorankabil! Men den du har duger säkert helt ok iaf, man får ju liksom nöja sig med det man får... ;)

2010-12-03 @ 11:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0