Today

Hoho Sweden!

Dagen i sig har varit lååååång. Otroligt sega lektioner där vi började med att titta på en film om child safety. Enbart om hur du ska hantera små bebisar. Great... Inga syre gör att ens uppmärksamhet och koncentration sjunker till dryga -15.

Sedan vart det grupparbeten där man vart indelade i grupper om vilken ålder man hade på barnen. Vissa grupper var 7 personer, i min grupp enbart jag och Lisa. Fick i princip skippa en rast för att hinna färdigt.

Ikväll har vi lyssnat på en police officer, typisk amerikan och sååååå rolig!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad roligt att du lägger upp bilder! Hoppas att du fortsättningsvis har tid med det :-)

2010-08-26 @ 10:18:36
Postat av: johannamattsson♥

hehe, bara familjen kommenterar(a)

men jag saknar dej madde, jag kmr skriva de varje inlägg nästan:-)

haha, men jag ska visa dej en överrasking jag tänkte göra till dej, fast jag vet inte riktigt om jag klara av de;P vi får se hur de blir:)

men den får du se senare<3

2010-08-26 @ 17:23:28
URL: http://byjohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0