Kläder forts.

Alltså hur är det möjligt att ha så mycket kläder!? Är i princip klar nu. Har tre högar med kläder som ska bort och sedan ytterligare en stor hög med kläder jag är osäker på, som troligtvis måste provas.

När jag har plockat bland kläderna och framförallt nu när jag har lagt tillbaka en massa kläder i garderoben har jag försökt att vara någolunda organiserad. Problemet är bara att den organiserade ordning snabbt kommer få addera ett o - oordning. Dessutom lär jag till imorgon har glömt bort systemet för alla kläderna.


Men det har varit en himla effektiv dag må jag säga! Har ringt till banken, twice, och tom blivit uppringd once. Men nu så är bankkort kirrat. Det landar hemma i brevlådan nästa vecka skulle jag gissa på. Sen får jag vänta på att det ska ta sig över Atlanten och i princip korsa den amerikanska nationen.

Jomen visst serru', nu äre helg!


haha.

Kommentarer
Postat av: Sandriee

Ja, stämmer. Jag har bytt familj. Från Atlanta till New York. Så vi får se hur det blir här - bra hoppas jag!

2011-01-29 @ 03:21:21
URL: http://slundberg.blogg.se/
Postat av: Sandriee

För att mina hostparents tyckte att vi hade alldeles för olika personligheter. Och så ville dom tydligen ha någon som ville hänga med dom på typ alla släktgrejer och sånt. Lite invecklat... Hoppas du trivs i din nya också. Håller tummarna för oss då! :P

2011-01-29 @ 03:34:06
URL: http://slundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0