Jippie!

Mitt humör har idag varit som TV-mottagningen i Mysteriet på Greveholm.
"Nu är det bra, nu är det dåligt. Nu är det bra, nu är det dåligt".

Pratade med Uni, mycket trevligare och hjälpsammare kvinna än mannen jag pratade med igår. Tyvärr hittade hon inte mina kurser och när hon försökte hitta något liknande visade det sig att kursen inte fanns nu under vårterminen. Nu är det dåligt.

Mejlade med min LCC som jag ställt lite frågor till, om just angående det här med studier. Fick slutligen reda på att dem kurserna jag vill gå funkar så länge jag får certificate på att jag varit där. Nu är det bra!

Vet dock inte alls hur jag signar upp för kurserna men det sinkar inte ner mitt mood. Nu är det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0