Oboy!

Jeee, det var länge sen jag var så här mätt! Och mumma vad gott det var!

Till kvällsmat vart det indisk köttgryta med ris och sedan fanns det även, hör och häpna mamma, blomkål som var tillagat vid sidan av (starkt!). Men jag åt och tyckte det var gott :O
Till efterrätt blev det Strawberry Delight som jag & min hostmum gjorde igårkväll. Oboy, oboy, oboy vad massa smaskens det var!

Gissar på att jag får leta upp receptet till efterrätten. Det enda problematiska är att Sverige inte har Sweetened Condensed Milk...


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Ja jag älskar den serien!

Jag hoppas på att den börjar här i Sverige igen! ^^

2010-09-16 @ 07:03:00
URL: http://ingridanna.blogg.se/
Postat av: Johan Bergvall

Johooduu, sötad kondenserad mjölk har jag ståendes i köket :)



Finns att köpa på Maxi ;)

2010-09-16 @ 20:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0