Massa mat

Idag har det varit jag och barnen. Det har varit baseball, dockhus, läxläsning.

Och en massa mat idag! Till lunch käkade jag & kidsen på Cici's pizza. Det var pizzabuffé (säkert typ 10 olika pizzor att välja mellan), sallad, dricka, pasta (som jag skippade though) och slutligen även dessert. Ät hur mycket du vill; 6,48$ vilket är 45 spänn! Häääällooo, man äter ju ihjäl sig för inga pengar alls i princip!



Cinnamon roll - lika kladdig som den ser ut att vara ;)

Senare på kvällen skulle vi möta upp mina hostparents på en restaurang, så vi hoppar in i bilen och tar fram gps:en. Jag skriver in KNW men det händer ingenting. Vi börjar åka i hopp om att gps:en ska komma upp med adressen men det händer ingenting. Så vi pull over vid Donken och då får jag reda på att restaurangen heter K&W och genast dyker det upp alternativ på gps:en. Vi vet att den ligger nära det stora shoppingmallet så vi väljer den adressen med samma namn som shoppingcentrat, men då blir barnen fundersamma för vi kör åt heeeeelt fel håll. En del prat med föräldrarna på mobilen och vi får in rätt adress. När vi inte är långt ifrån restaurangen säger ett av barnen att han vet vägen och stänger av gps:en. Jag ska svänga höger, jag svänger höger, det är fel höger. Så vi körde lite kringelikrok men sedan, efter mycket om och men kom vi fram.

K&W är verkligen á la Finlandsfärja, som ett av barnen säger; only old people. Hela inredningen, maten, musiken var verkligen färjabuffé.
Var en lång disk med en massa mat, man valde vad man ville ha och äta och fick sedan betala för varje maträtt som man valde.


Kyckling, mashed potatoes, broccoli, vitlöksbröd & äppelpaj!

Sitter nu och tittar på slutet av The Hangover. Ska snart sovelisova!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

hur ser dina söndags planer ut?:D

2010-09-12 @ 11:49:21
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0