Making dinner

Igår, efter att ha pratat med pappa en snabbis på telefonen angående min domarersättning (som jag fortfarande inte fått) och hämtat upp barnen, vart det lite läxläsning, lite lek med "The stuffed family" och sedan lagade jag även kvällsmat. Vilket tog väldigt lång tid, vilket inte alls var meningen. Blev superstressad :/ Så kokboken hade lite fel; det tog inte alls en halvtimme att tillaga - snarare upp emot en timme. Gott vart det i alla fall, något osalt fast jag saltade flera gånger om.
Sedan följde jag med till baseball practice, för att veta vägen dit då vi ska dit senare idag!


En familjemedlem i Familjen Stuffed - Scooby doo.


Kvällsmaten vart: American Turkey Goulash

Kommentarer
Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE★

VILL DU VARA MED I VECKANS BLOGG? GÅ DÅ IN OCH ANMÄL DIG, ju mer du kommenterar, ju STÖRRE chans att vinna,



kör hårt!!!!!!!!!!



★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

2010-09-11 @ 16:31:12
URL: http://HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE
Postat av: Mamma

Maten ser jättegod ut.... ska spana efter recept.... i annat fall får du maila det. Hör av mig i så fall.

2010-09-11 @ 17:30:35
Postat av: Mamma

Men du... jag hittade receptet och bad google att översätta sidan - för jag fattar ju inte amerikansk mängdlära.... Kolla den sjuka översättningen:



Vägbeskrivning

1.Förbered äggnudlar enligt instruktionerna.

2.Lätt päls en lg. stekpanna/dimma. På medellång värme, sautera hackad lök i 2 minuter. Lägg bellpepper till lök och fräs i 2more minuter.Lägg Zucchini och fräs i ytterligare 2 minuter. Ta bort innehåll och upphäva

3.Lägg gr. Turkiet stekpanna och fräs tills det inte längre rosa

4.När Turkiet är gjort återvända veg. till stekpanna Tillsätt resterande ingred. Koka i 5 minuts - rör om emellanåt.

5. Placera en del av nudlar på tallriken och topp med blandningen.

2010-09-11 @ 17:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0