Ett svar



Förlåt att jag inte svarat. Det har varit så mycket annat att jag glömt och varit för lat för att fixa ett blogginlägg som svar på din fråga. Men nu kommer det ett :)

Tyvärr så kollar dem upp dina referenser. Det är nämligen så att du själv ska fylla i ett papper (vad du gjort, hur länge, med hur många barn och i vilken ålder). Sedan ska även din referens (ex. en tränare, en moster, en lärare etc.) fylla i ett liknande papper där dem lämnar ut sina uppgifter och ger referens på att du faktiskt utfört det jobbet. Sedan, när du väl är färdig med din ansökan och lämnar in den kommer din kontaktperson gå igenom ansökan och även kontakta dina referenser för att säkerställa att det stämmer.
Att du varit och hälsat på hos din moster och kusin vet jag tyvärr inte om det räknas som dokumenterad tid med barn. Så länge du har ett visst ansvar över barnet/barnen i situationer så skulle jag anse att det räknas som barnerfarenhetstimmar. Hör av dig till Cultural Care, dem är jättehjälpsamma när det kommer till att besvara frågor. Good Luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0