Dagen

Just nu sitter jag och nästintill kollar i kors, är verkligen helt slut. Tänkte efter detta blogginlägg gå och borsta tänderna, byta om till pyjamas och lägga mig i min säng och titta på något på datorn innan jag knoppar fullständigt.

Dagen har inte varit så jättehändelserik. Som jag nämnt tidigare så skjutsade jag inte barnen till skolan i morse. Istället vart det bara en lång och seg morgon. Efter lunchen tittade jag lite på TV - Mamma mia! Kändes väldigt bra, svenskt sådär ;) Tror även att du Sanna blir glad av att höra att Mamma mia! gick på TV!
På eftermiddagen så åkte jag & min hostdad till banken, fick någon application som vi ska fylla i, i helgen. Vi pratade även lite om mobiltelefoner. Bör ju skaffa en pretty soon här in the states. Då en utav deras bilar var på service för att byta oljan, fick jag även hänga med dit så att min hostdad hade skjuts hem. Kom därför lite senare till barnens skola, vilket innebar att jag hamnade väldigt långt bak i bilkön till att hämta upp barnen.
Hemma så gjorde vi lite läxa, vilket inte var mycket med tanke på att det är helg och holiday nu. Sedan gick vi ut i värmen. Det är typ olidligt att röra på sig för man blir svettig inom loppet av några sekunder. Vi hälsade på några kompisar till barnen och till en utav dem fick jag till och med följa med in. Kändes lite weird att dyka upp sådär oannonserat till någon annans hus som jag inte alls kände och dem hade ju inte heller någon aning om vem jag var. Vi lekte med deras jättelekfulla och vänliga hund en stund innan vi begav oss hem.
Ikväll käkade vi BBQ på North Carolina-vis. Det var speciellt men helt ok.

Fick även min första lön today!

Good night & sleep tight (:

Kommentarer
Postat av: sanna hermansson

Yey!! Mama mia! :D Då kan det ju inte va annat än på topp! ;)

2010-09-04 @ 19:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0