Yesterday

Så gårdagen innebar först lite jobb på morgonen. Sedan drog jag & Sofia till the mall. Där blev det shopping kan jag säga. 580 spänn brände jag inne på Forever 21 och med mig hem fick jag:







Sedan bjöds det på svenska pannkakor en mi casa, som min hostdad gjort alldeles perfekt gyllene. Supergott var det! Vi käkade pannkakorna på amerikanskt vis med ricotta cheese, jordgubbar och syrup. Gott var vad det var!

Spontanbio blev det också för min och Sofias del då vi hakade på min hostfamily downtown. En liten, independentbiograf där vi såg filmen It's kind of a funny story. Rolig, smart och bra! (Y)

Vidare blev det sedan för min och Sofias del då vi drog till Starbucks för att träffa Carla och Katja en snabbis. Katja försvann dock från platsen innan kameran fiskades upp.



Och givetvis på vägen hem så såg vi sjukaste grejen. Poliser och tow truck involverat. Only in America people, only in America.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0