Two Months

Igår firade jag två månader här i staterna. Folk räknar så konstigt på det där och jag förstår ingenting men jag ser det sett ifrån mitt avresedatum, 23/8.

Hade en überbra dag igår. Först var jag, Sofia och ett av mina hostkids på Barnes & Nobles.




Det var ju inte en liten boken om Lost...

Sofia och jag flummade runt rejält på vårt nya favorit-Starbucks!


Vadå mysigt liksom? :D Tänker på någon stuga i Alperna när jag är här. Höhö.

På eftermiddagen var vi helt döda, gick och köpte en tandborste och hade absolut inget att göra. Kvällen blev sen istället helrörig, panikartad och stressig men skitkul! Det vart ju collegebasket for free!

Kommentarer
Postat av: Nattis

i lostboken så står det hur jag räddar folk ;) hehe

2010-10-27 @ 09:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0