Rematch

Det har ekat öde här i bloggen ett tag och det har sig en klar anledning. Jag har inte riktigt lusten och orken till att skriva - jag är nämligen i rematch.

Tänker inte gå in på det allt för mycket här på bloggen då jag anser det vara ändå relativt personligt. Här i bloggen har jag gett skenet av att allt är bra, men sanningen är den att dem här två månaderna har varit väldigt turbulenta.

Så min LCC var här i måndags och då skrev jag och min hostfamily på papprena om Rematch. Rematch eller transition som det även kallas, innebär att jag nu är öppen för att matchas med nya familjer. Två veckor har man på sig och i värsta fall, om jag inte finner mig en ny familj som tycks passa, så innebär det att jag måste återvända hem till Sverige.

Hoppas innerligt på att jag finner mig en ny, bra familj här någonstans i USA. Även fast jag saknar alla fina människor hemma i Sverige känner jag mig inte färdigt med mitt liv här i USA.

Japp, kort och gott en uppdatering om läget för stunden. Kommer givetvis dela med mig av mer nyheter när jag vet vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Moster Marie

Lycka till Madde! Jag håller tummarna att du får komma till en bra familj, det är du värd.

2010-10-27 @ 23:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0