Vilket skämt!

Har ju totalt glömt bort att berätta...

Lördag morgon @ the Grand Canyon efter en hemskt kall och jobbig natt sitter jag och väntar på frukost. Då kommer en av tyskorna med knäckebröd - Wasa!! Blev jättelycklig för det visade sig att hon köpt det här, i Las Vegas. Jag sa att jag kände mig som hemma i Sverige. Vet ni vad hon då visar mig? Att det på paketet står att Wasa kommer från Tyskland! Vad sjutton är det för sabla skämt!? Inte smutsar man ner något så fint som Wasa med att säga att det är tyskt heller? Är nästintill riktigt upprörd. Hmpf.

 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det finns väl ett WASA bageri i Tyskland precis som Lidl-mjölken kommer från svenska kossor?? Inte står det på mjölkpaketet att mjölken kommer från Tyskland?

2010-11-18 @ 08:56:32
Postat av: Madeleine

IKEA finns över hela världen och även fast saker och ting tillverkas någon annanstans/befinner sig i ett annat land så är ju IKEA fortfarande svenskt!

2010-11-18 @ 19:07:02
URL: http://mmadeleinem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0