Two days

Då tar vi igen vad som hänt under de senaste två dagarna.

Thanksgiving day:
Jag åkte till Caesar's palace för att få träffa min farbror och familj. Vi hängde hela dagen, åkte runt i Las Vegas lite varstans. Det blev ytterligare en tripp upp i the Stratosphere. Denna gång, dagtid.




Middag blev det @ Hard Rock Café. Supergoda ribs!


Sen vart det The Strip.




Fredag aka. Black Friday:
Shopping! Stressig dag! Vi drog till en outlet där det verkligen kryllade av folk och rea. Tom. så det vid ett flertal affärer hade vakter som släppte in några människor i taget och rep för att skapa köer utanför affärerna.
Sedan drog vi till the Gun Store, då det varit stängt under Thanksgiving. Fredag däremot var det smockat med folk som ville skjuta, 1h & 20min i kö. Vilket skippades. Lunch förtärades @ Olive Garden där jag käkade supergod pasta.
Klockan var strax efter fyra och jag sa hejdå till släkten innan jag körde vidare för att träffa Anna, en au pair från Truckee, jag träffade på au pair skolan i New York. Fel adress och supermycket trafik men jag kom fram till slut. Strax efter fem. Klockan sex skulle jag träffa Sonja för att äta och gå på bio. Changed plans och vi bestämde oss för middag klockan åtta och en senare bio. Hem till Josie, där Anna bodde så dem kunde byta om. Stress stress då klockan var halv åtta. Får då samtal från min hostdad. Då har hans äldre sons bil slutat fungera vilket innebar att vi fick lov att ta oss in till the strip för att hämta upp sonen och hans flickvän. Det betydde väldiga förseningar tack vare den stillastående trafiken. Sen skulle dem stanna på vägen för att hyra film. Kommer till bion 1h & 50 minuter för sent och drygt en kvart innan Harry Potter börjar. Trycker i mig någon pajgrej och sen blir det dejt med älskar Harry.
AH, gud vad jag längtar till sista delen! Vill nästan gå och se Harry Potter ikväll igen. Nörd.

Det har verkligen varit superkul och skönt att få träffa lite familj under dagarna här. :)
Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0