Who am I?

Känns som det bör bli dags att presentera mig själv lite mer formellt sådär, så folk kan få lite grepp om vem jag egentligen är, som sitter och knappar så ivrigt och frenetiskt på sitt tangentbord.

Mitt namn är Madeleine. Jag är en artonårig flicka med mycket energi som för stunden bor i Västerås. Jag ser mig själv som en glad och trevlig prick, hoppas mina fina vänner håller med mig på den punkten (eller?). Jag tog studenten den 11 juni efter att ha gått tre helt ljuvliga år med den mest fantastiska klassen man kan tänka sig; Nvsp07. Jag älskar engelska och har alltid haft som en dröm att åka till USA. Däremot har jag inte den blekaste om vad jag vill i framtiden. Därför ska jag nu, efter studenten förena nytta med nöje och åka till the big country over there för att jobba som au pair i ett år. Och oooh, så jag ser fram emot det!



Jag hoppas ni är så pass intresserade att ni vill följa med på min resa genom denna blogg! Ställ gärna en massa frågor (om man inget frågar man inget veta...) eller lämna bara en söt och fin kommentar :)

Kommentarer
Postat av: sanna hermansson

Ja jag kan bara instämma, Madde är verkligen en glad och trevlig prick och dessutom en helt underbar vän!!

2010-07-18 @ 11:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0