To do list

En to do list känns nödvändig. Dels för att hålla koll på vad jag har gjort, men också vad jag har kvar att fixa med, inför USA. Så here it goes:

TO DO:
Fixa försäkring
Betala räkning till CC
Fixa visum
Hälsoundersökning
Utdrag från polisen att jag inte committed a crime
Väntar på att få utdraget
”Säga upp mig” från SI
Internationellt körkort
Presenter till barnen
Presenter till föräldrarna
Banken
Apoteket
Ringa min doktor Sabla semestertider...
Fixa resväskor
P-piller recept
TSA-lås?
Provpacka (väga väskan) + packa for real
Mobil
Skype
Kalender
Adapter
Växla pengar
Högskolan
Telefonnummer och adresser till viktiga saker/personer

check!


Kommentarer
Postat av: johanna♥

kommer sakna dej väldigt mkt... NOTTT!

hahahaha vilken frihet jag kommer få.. allt space för mej själv och din säng kommer jag låna ''lite'' kanske:D:D och dina kläder... hahahaha du kan få resa oftare :)

nej jag skojja :(

2010-07-18 @ 00:26:23
URL: http://byjohanna.devote.se
Postat av: jojo

ja precis"lilla" valen liksom, var i USA kommer du vara? Kul det låter att sticka iväg som au pair! Vad har du för hund? Kommer du inte sakna den enormt när du e borta?

2010-07-21 @ 15:34:23
URL: http://retrobohem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0