Presenter

Lite smått har jag börjat fundera på vad man skulle kunna tänkas ha med sig för presenter till kidsen och föräldrarna i USA. Än så länge har jag inte kommit särskilt långt i dem tankarna, men det skulle vara skönt att komma på något riktigt bra att ge dem!

 
Jag frågade även min hostmum tidigare idag över facebook ifall det var något speciellt dem ville ha ifrån Sverige när jag kommer. Med tanke på att pappan ändå är svensk (ja egentligen dansk men har vuxit upp i Sverige) så vet jag t.ex. att sonen redan har en tröja där det står Sweden, som annars är en rätt typisk och bra present.

Jag får fortsätta klura... Någon med bra presenttips?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dem kanske gillar något 'typiskt' svenskt godis? Kanske något smycke, inredningspryl från ett svenska märke?

2010-07-19 @ 21:49:02
Postat av: Josephine

allt bra idag? :)

2010-07-20 @ 10:31:40
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: sanna hermansson

En tub Kalles kaviar och ett paket Wasa knäckebröd, en dalahäst och en "varning för älg-skylt". Jag menar att är man svensk så är man ;)

2010-07-20 @ 13:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0