Fundering

I början av förra veckan så pratade jag med CC över telefon. Jag vet inte riktigt hur vi kom in på det, men vi försäkrade oss i alla fall om att deras uppgifter om mig stämde överens med hur det stod i mitt pass, exempelvis mitt namn. Däremot blev jag lite ställd när hon nämnde place of birth. I mitt pass står det Västerås, men uppgifterna som hon såg (och på min inloggningssida) så står det Vasteras. Det lät som att det var väldigt viktigt att det stämde överens exakt och att det skulle behöva ändras.

Om det nu var så viktigt att det var exakt, så förstår jag inte hur dem ha kunnat få det till Vasteras? Jag kollade nämligen på min ansökan (jag har gjort en kopia på den) och där har jag skrivit med både å och ä.

Får ta och ringa dem igen för att se hur det står till.
Å och Ä eller inte - det är frågan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0