Fix

Nu har jag just kommit hem efter att ha varit på stan. Först vart det banken där jag satte in pengarna från stipendiet jag fick på studenten och betala visumet (nu håller jag noga koll på kvittot!!). Dessutom inköptes även en kalender som kan komma väl till pass over there. Sedan var det mening att fixa ett kontantkort till mobilen min (eftersom mitt abonnemang med Tre gick ut idag - thank God) men eftersom mitt mobilnummer är skrivet på pappa, så måste han fixa kontantkort. Bah! Anyway; jag uträttade åtminstone några saker och blev väldigt blöt på köpet!

Nu ska det fixas mat och imorgon blir det inget visum-fixande, hehe, utan det blir nog Ullared.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0