Tidigt eller sent

Klockan är halv sju, jag fryser som ett as och ska precis gå och lägga mig.

Hade inte förväntat mig att det skulle bli så sent och fattar inte vart tiden tar vägen. Har nu, efter julklappsöppnandet som var halv fyra på morgonen xD så har jag och  min hostmom suttit och planerat veckan. Massa saker som ska göras så att hennes stepson hinner se saker i Las Vegas medan han är här och hälsar på.

Måste få mig lite sömn och hoppas på att jag någonstans under denna vecka hittar en tid som är lite mindre hektisk.
Så ja, jag vet inte om jag ska säga att det är tidigt eller det är sent med tanke på tiden men mot sängen bär det av i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0