Cookie exchange

Det var inte bara au pairer @ the cookie exchange hos min LCC. Det var även en massa tonåringar med föräldrar som kände min LCC's familj. Och givet, en massa kakor!

Fanns lite smått med grekisk plockmat, dock inget som intresserade mig speciellt. Jag säger bara hummus. *ryser*

Spelade även ett amerikanskt spel med ungdomarna. Hette något med apples. Vi spelade i lag och när vi avbröt spelet var mitt lag i ledning tillsammans med ett annat lag. Snacka om respekt då det var jag, en svenska och en tyska mot bara en massa amerikanare.

Fick med mig en plåt med lite småplock av olika sorters kakor.

Och HAHA, till er som i morse skrattade åt mina drömmar. Fick himlans beröm! En kvinna pratade på i evigheter (typisk amerikan) men var supertrevlig och jättesnäll. Drömmarna var favoritkakan!
Well, bagare Mattsson tackar för berömet ;)






Nu drar jag till Laughlin där värdfamiljen befinner sig. Får se vad som händer men är tillbaka i Las Vegas tomorrow.

Over & Out.

PS: Ska hålla utkik efter Santa Claus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0