What I've done

Nu har jag just skickat iväg blanketten för internationellt körkort.

Igår när jag och Elina var på stan införskaffade jag mig en bikini-nederdel (19 spänn på Gina!) och en adapter för 90 kr på Teknikmagasinet, så jag kan ladda min laptop in the US också. Den tror jag kommer bli prima!

Sedan skulle jag även ta kort i en kortautomat inför det internationella körkortet. I automaten kunde man enbart betala med tior och femmor och summa kardemumma var 50 kr. Vem går runt med 50 spänn i enbart tior och femmor? Efter mycket om och men löste det sig i alla fall.

Idag införskaffades även ett par söta örhängen till mig men även en present till my host family; filmen Så som i himmelen, känns som om den skulle passa min hostmum väldigt bra! Nu ska jag bara fixa lite annat smått och gott till familjen så är presenterna klara sen!

Nu ska jag för första gången idag ta det lugnt. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0