Visumansökan

Då är visumansökan inskickad och klar.

Och frågor så som: är jag involverad i terrorism, om jag har som syfte att åka till USA för money laundry, om jag försökt smugglat in människor illegalt till USA eller kidnappat barn och gud vet vad dök självfallet upp. Ingen utav frågorna blev det ett jakande svar på i alla fall, tur det!

Men det tog sin lilla tid med alla frågor och då man dessutom bara har 20 minuter på sig innan man loggas ut, är det klart att det blir lite extra jobb. Tur att man kunde spara the application. Blev lite problem med bilden (väldigt mycket för stor!) och även present work/education. Jag varken jobbar eller pluggar men det gick inte heller att hoppa över frågan.

Nåväl, den 18:e augusti blir det besök på ambassaden och förhoppningsvis går det vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0