Uppdaterad lista

Slänger in min to do-lista igen för att se vad som är kvar att fixa.

TO DO:
Fixa försäkring
Betala räkning till CC
Fixa visum
Hälsoundersökning
Utdrag från polisen att jag inte committed a crime

”Säga upp mig” från SI
Internationellt körkort
Presenter till familjen halvfärdig
Banken
Apoteket
Fixa resväskor
P-piller recept
TSA-lås

Provpacka (väga väskan) + packa for real Vadå överambitiös och tro att jag provpackar först!?
Mobil
Skype
Kalender
Adapter
Växla pengar

Högskolan
Telefonnummer och adresser till viktiga saker/personer

Med andra ord; inte mycket kvar. Fixade nyss skype till datorn. Hoppas på att dem snart ringer så jag kan hämta min mobil. Väskorna är halvpackade och det enda jag har kvar att göra i presentväg till familjen är att köpa Ahlgrens bilar.

Kommentarer
Postat av: johannamattsson♥

vad heter du på skype?:)

2010-08-20 @ 12:07:46
URL: http://byjohanna.devote.se
Postat av: dena

tack! åh vad roligt med usa, var där för några veckor sedan.

2010-08-20 @ 15:33:55
URL: http://denahoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0