Pet store

Idag åkte vi iväg för att hämta en utav barnens flöjt och sedan åkte vi till the pet store. Dem hade jättesöta hundar där inne, en som hette Ginger som jag ville ta med mig hem. Kändes lite konstigt att hitta hundar och katter i en djurbutik sådär men min hostmum berättade att det var djur som blivit övergivna och hittade på gatan. I anslutning till butiken fanns även ett djursjukhus, vilket jag tyckte var smart!


Här käkade vi lunch idag. Jag käkade någon kycklingwrap!

Denna flagga fick jag igår utav ett av barnen! :)

Kommentarer
Postat av: eroooticaaa

Hejhej! Jag har en sex & kärleksblogg.



Svara gärna på min ”Dagens fråga” om homepartys/sexpartys, skulle vara kul att höra om någon annan varit på ett :)

2010-08-28 @ 22:42:33
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0