I det undermedvetna

Jag tror att både jag & min syster någonstans i det undermedvetna börjar förbereda oss för att jag ska åka till USA.

I natt drömde jag en hemsk dröm, jag orkar inte dra alla detaljer runt omkring, men i det stora hela så satt vi på ett flygplan och mitt uppe i luften blev något fel! Det resulterade i att några av passagerarna dog och min syster var borta! Jag vaknade av att jag grät...

Min syster däremot drömde att vi var på Gröna Lund och att jag åkte Insane. Precis när karusellen var över vattnet så går den sönder och vagnen man sitter i störtar ner i vattnet. Syster försöker hoppa i men lyckas inte rädda mig. Hon vaknade av att hon grät...


Älskade syster<3


Kommentarer
Postat av: Novembersara.

SV! Den har jag sett!

Haha, jag tycker faktiskt om Lindsay, ibland gillar jag sådana där amerikanska tonårsfilmer, och hon gör många bra sådana! Som just my luck =)

2010-08-06 @ 13:51:15
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: johannamattsson♥

hihihi, sötnos då:):)

kmr sakna dej när du är borta!

2010-08-07 @ 23:24:58
URL: http://byjohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0