En update över situationen

Tänkte lägga upp min to do-list här igen så ni och jag får en överblick över vad som är gjort och vad som behövs göras.

TO DO:
Fixa försäkring
Betala räkning till CC
Fixa visum Besök på ambassaden på onsdag
Hälsoundersökning
Utdrag från polisen att jag inte committed a crime

”Säga upp mig” från SI
Internationellt körkort papprena ivägskickade
Presenter till familjen halvfärdig
Banken
Apoteket halvfärdig
Ringa min doktor PÅ MÅNDAG!! Sabla semestertider...
Fixa resväskor
P-piller recept
TSA-lås

Provpacka (väga väskan) + packa for real
Mobil
Skype
Kalender
Adapter
Växla pengar
Högskolan
Telefonnummer och adresser till viktiga saker/personer

Några smågrejer kvar att fixa och förhoppningsvis så får jag ett visum och att mitt internationella körkort kommer innan jag åker. And then I'm ready to go :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du har en trevlig helg! =)

2010-08-14 @ 20:33:36
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0